Actualitzant per continuar amb la seva reserva

Costa Daurada

Estival Park Silmar Estival Park Almaris Estival Maramar Estival Park Marena Estival Park Apartments Oassium Hotel at Estival Park Estival Centurión Estival Eldorado Estival Torre de la Mora Estival Vendrell Platja

Andorra

Hotel Sporting Hotel Cristina Hotel Caribou Caribou Apartments

Costa del Sol

Estival Torrequebrada

Costa de la Luz

Estival Islantilla Estival Isla Cristina

Barcelona

Hotel Vilamarí
2/0/0
Seleccioneu el nombre d'ocupants
+ Afegir nova habitació
+ Afegir nova habitació
- Eliminar habitació
- Eliminar habitació
Reservar
-Millor preu garantit-
Pas 1 de 3 — Seleccionar Hotel i Destinació
Pas 2 de 3 — Trieu les dates
Pas 3 de 3 — Selecciona l'ocupació i aplica promocions

Preguntes més freqüents

Tens dubtes? No et preocupis! En aquest apartat trobaràs totes les respostes a les teves preguntes.
  • Com puc reservar?
    Us proposem fer la vostra reserva a través de la nostra web oficial, o bé telefònicament trucant a l'hotel (+376) 755 356 o la central de reserves d'Estival Group.
  • Com puc confirmar que heu rebut la meva reserva?
    Si has reservat a través de la nostra pàgina web, a la part superior a l’esquerra trobaràs el menú desplegable i, aquí, l’apartat "Les meves reserves" on, amb el teu correu electrònic i el localitzador de la teva reserva, podràs confirmar que tot està llest per a la teva estada.
  • Teniu apartaments adaptats per a persones amb mobilitat reduïda?
    Sí, l’Hotel Caribou compta amb unitats adaptades.
    Si necessites sol·licitar una habitació d’aquestes característiques, pots fer-ho contactant amb el nostre equip, trucant al:
    +376 855 855
  • Fins a quina edat es consideren nens/es?
    Els nens i les nenes menors de 2 anys es consideren nadons i no paguen com a hostes, però sí compten com a ocupants a l’habitació.
    A partir dels 2 anys i fins als 11, es consideren nens i paguen com a tals.
    Des dels 12 anys compten com a adult i paguen el preu complet.
    Recorda sempre informar de l’edat dels nens i nenes en el moment de fer la reserva.

    En cap cas els menors d’edat (fins als 18 anys) es poden allotjar sense la tutela d’un adult.
  • Com hi puc arribar, fins a l’hotel?
    Omple el camp d'origen a Google Maps amb la teva ubicació actual o el punt de partida des d'on vols arribar a l'Hotel Caribou. Podeu fer-ho a l'enllaç proporcionat: Google Maps - Hotel Caribou .
  • Admeteu mascotes?
    Sabem que el millor amic és molt important per a tu però, per raons d’higiene i seguretat als nostres apartaments no s'admeten mascotes, amb excepció per als gossos guia i d’assistència, presentant la documentació oficial i acreditativa obligatòria.
     
    Sempre pots recórrer a guarderies de confiança a la teva localitat perquè, durant les vacances, la teva mascota es quedi en bones mans.
  • Com em puc posar en contacte amb l’hotel?
    A la part inferior de la pàgina web d'hotel trobareu el telèfon directe i el correu electrònic de la recepció.
  • Quins documents necessito per fer el check-in, quan arribi?
    Quan arribis, hauràs de presentar el teu bitllet de reserva, ja sigui imprès en paper o a la pantalla d’algun dispositiu mòbil, i la documentació (DNI, passaport...) de totes les persones que t’acompanyin.
  • Quin és l’horari d’entrada (check-in) i de sortida (check-out)?
    El check-in als nostres apartaments és a partir de les 14:00 h. El check-out s’haurà de fer abans de les 10:30 h.
     
    Si arribes abans de l'hora de check-in, pots deixar les maletes a la consigna privada i fer ús de les zones comunes. Hi ha la possibilitat de fer un check-in primerenc, sempre depenent de la disponibilitat i es podrà aplicar un suplement addicional. Si tens necessitats especials, consulta’ns i farem el possible per ajudar-te.
  • L'últim dia puc deixar l’apartament més tard?
    Hi ha la possibilitat d’ampliar l’hora de sortida contractant Late Check-Out. Aquest servei està subjecte a disponibilitat (consulta a recepció el dia abans de la sortida) i es poden aplicar suplements addicionals.
  • Puc modificar la meva reserva?
    Per modificar una reserva que hagis realitzat a la nostra pàgina web, consulta la secció “Les meves Reserves” o posa’t en contacte amb els nostres agents trucant al +376 855 855 

        Si la reserva l’has fet a través d’una agència de viatges o una altra pàgina web, cal que et posis en contacte amb ells per sol·licitar qualsevol modificació. 
  • Puc cancel·lar la meva reserva?
    Si a la teva reserva s’aplica la tarifa Flexible, tens fins a 72 horas abans de l’arribada per cancel·lar sense despeses.
     
    Per cancel·lar una reserva que hagis fet a la nostra pàgina web, amb un mínim de 72 hores d’antelació a la data d’arribada, consulta la secció “Les meves Reserves” o posa’t en contacte amb els nostres agents trucant al +376 855 855
     
    Si la reserva l’has fet a través d’una agència de viatges o una altra pàgina web, cal contactar-hi per gestionar la cancel·lació.
  • Puc fer una petició especial per a la meva reserva?
    Per descomptat! Si tens alguna preferència quant a les vistes, ubicació dels apartaments dins del recinte, distribució dels llits o qualsevol altre tema referent a la teva reserva, cal que et posis en contacte directament amb la recepció de l’establiment. Trobaràs les dades de contacte a la secció Contacte.
     
    Sempre que sigui possible, el nostre equip de recepció farà tot el que estigui a la mà perquè la teva estada amb nosaltres sigui el més agradable possible, però no podem garantir les sol·licituds.
     
    *Algunes peticions poden comportar despeses addicionals, sempre se t’informarà en el moment de realitzar la sol·licitud.
  • Com puc reservar un bressol? Té algun cost?
    Els nostres apartaments disposen de bressols gratuïts per al teu nadó. Si necessites reservar un bressol, si us plau, indica’ns-ho a les observacions de la teva reserva o posa’t en contacte directament amb nosaltres per telèfon o correu electrònic
  • Hi ha WiFi als apartaments?
    Sí, als nostres apartaments podràs gaudir de WiFi gratuït.
  • Teniu menjars sense gluten i altres al·lèrgens?
    Sí, els nostres restaurants compten amb la possibilitat de preparar aliments especials per a persones amb al·lèrgies, intoleràncies i altres necessitats especials.
    Posa’t en contacte per telèfon o correu electrònic amb l’hotel uns dies abans de l’arribada per informar-nos sobre les teves necessitats.
  • Hi ha assecador de cabell, als banys?
    Sí, tots els nostres apartaments disposen d’assecador per als cabells a la cambra de bany.
  • Si tinc una reserva a mitja pensió o pensió completa, les begudes hi estan incloses?
    No, les begudes no estan incloses a la mitja pensió ni a la pensió completa i porten un cost addicional. 
  • Hi ha caixa forta, als apartaments?
    Sí, disposem de caixa forta als apartaments. Aquest servei és gratuït.
  • Teniu aliments per a nadons, al restaurant?
    Encara que no prearem menjars específics per a nadons, sí que podem oferir-li la possibilitat de triturar qualsevol aliment que es trobi al bufet perquè pugui preparar deliciosos purés per als més petitons de la família.